Menedżer ds. Rozwoju i Zarządzania Flotą Kontraktową

Witaj w Spedimex, miejscu gdzie od niemal 30 lat tworzymy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Jesteśmy obecni w 13 lokalizacjach w Polsce. Codziennie, ponad 2000 pracowników Spedimex dba o to, aby produkty z naszych magazynów, jak najszybciej trafiły do swoich nowych właścicieli. Każdego dnia dostarczamy przesyłki w niemalże w każdy zakątek Polski i Europy.

 

Razem tworzymy wyjątkowy zespół #SpedimexTeam. Dołącz do nas i zostań jego częścią!

Menedżer ds. Rozwoju i Zarządzania Flotą Kontraktową
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Nr ref.: MO/FLOTA/WROCŁAW
Zakres obowiązków:
  • pozyskiwanie oraz rozwój współpracy z przewoźnikami działającymi na rynku międzynarodowym i krajowym do wszystkich usług Spółki
  • stworzenie polityki i strategii współpracy z przewoźnikami Spółki
  • budowanie partnerskich i długofalowych relacji z przewoźnikami
  • negocjowanie warunków podejmowania współpracy z przewoźnikami
  • stworzenie narzędzi i weryfikacja jakości świadczonych usług
  • organizowanie kampanii reklamowych i sprzedażowych
  • organizacja cyklicznych spotkań z przewoźnikami
  • rozwój współpracy w ramach wewnętrznych struktur Spółki
  • ścisła współpraca z innymi działami Spółki
Nasze wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży TSL – warunek konieczny
  • bardzo dobra znajomość rynku przewoźników
  • zainteresowanie tematyką rynku transportowego oraz zagadnieniami związanymi taborem
  • wysokie umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • dobrze rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  • umiejętność pracy pod presją czasu, w trybie wielozadaniowym
  • doskonała organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • komunikatywna znajomość języka obcego w mowie i piśmie
  • preferowane wykształcenie wyższe
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
  • chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • rozwój kariery zawodowej oparty na budowaniu działu od podstaw - samodzielność w działaniach i wpływ na przyszły kształt rozwoju biznesowego firmy
  • sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
  • możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
  • miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole #SpedimexTeam!
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
  • administratorem danych osobowych jest Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Dane kontaktowe: Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, email: rodo@spedimex.pl.
  • dane kontaktowe inspektora ochrony danych: mail: iod@spedimex.pl, adres do korespondencji: Inspektor ochrony danych, Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków.
  • dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji.
  • podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora.
  • dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, partnerom handlowym, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe i doradcze, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję.
  • okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, w sytuacji gdy wyrażono zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu 5 lat od jej udzielenia.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
  • podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Doradca ds. Kluczowych Klientów

04 Gru 2021

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Świdnica

Jeżeli: umiesz budować długofalowe relacje biznesowe z klientami; masz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów; masz doświadczenie w negocjacjach; umiesz ustalać priorytety, efektywnie planować, organizować prace i jesteś terminowy; posiadasz...

Project Assistant

04 Gru 2021

Hemmersbach

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Your Tasks Data collecting and validating Preparing Excel based reports and raw data analysis Detecting and reporting inconsistencies in projects Project documentation review and update Support to Service Delivery Managers and Team Lead with ad hoc tasks Cooperation...

Financial Specialist

04 Gru 2021

Hemmersbach

dolnośląskie / Bielany Wroclawskie

Your Tasks Acting as a single point of contact for local tax advisors and auditors in various countries Discussing bookkeeping, accounting rules, taxation, reconciliation and annual closing Monitoring and auditing of the current accounting of foreign subsidiaries...