Gg/ kierownik zmiany w restauracji pizza hut

Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Gg/ kierownik zmiany w restauracji pizza hut
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/21/1888
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie restauracją, prowadzenie zmian w restauracji, współpraca w zespole, koordynowanie pracy zespołu, koordynowanie produkcji, sprzedaży oraz sali restauracyjnej. Elastyczny grafik pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, gastronomiczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Język: niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

2 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołemksiążeczka zdrowiaosoba chętna do nauki i nowych wyzwańkomunikatywność, sumienność, skrupulatność

Miejsce pracy:

Wałbrzych


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

20 - 30 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Kierowca kat. C

29 Lis 2021

BEL-POL

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Kierowanie pojazdami dostawczymi (poniżej i powyżej 3,5t) Dostarczanie towarów do naszych odbiorców Dbałość o powierzone mienie i wizerunek firmy Prawa jazdy kat. C, karty kierowcy Doświadczenia w kierowaniu pojazdami dostawczymi pow. 3,5t. Umiejętności...

Doradca ds. Kluczowych Klientów

29 Lis 2021

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Świdnica

Jeżeli: umiesz budować długofalowe relacje biznesowe z klientami; masz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów; masz doświadczenie w negocjacjach; umiesz ustalać priorytety, efektywnie planować, organizować prace i jesteś terminowy; posiadasz...

Pracownik Sklepu

29 Lis 2021

Action Poland Sp. z o.o.

dolnośląskie / Świdnica

Twoja rola w naszej organizacji Jako Pracownik Sklepu zapewniasz naszym klientom przyjazną obsługę w zadbanym i utrzymanym w porządku sklepie, zarówno w trakcie robienia zakupów jak i podczas obsługi kasowej. Twój zakres obowiązków odpowiadanie na...