HR Business Partner

Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, zatrudniające 390 pracowników, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Z roku na rok zdobywamy nowe rynki i rozwijajmy nasz park technologiczny i to właśnie związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy ambitnych i nastawionych na podnoszenie kwalifikacji pracowników. Jeżeli chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i wykorzystać posiadane doświadczenie, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji:

 

HR Business Partner
Miejsce pracy: Świebodzice
Obowiązki:
  • Wdrażanie i doskonalenie procesów HR, współtworzenie strategii personalnej wspierającej biznes;
  • Doradzanie menedżerom w obszarze zarządzania ludźmi, wsparcie w budowaniu efektywnych zespołów;
  • Prowadzenie procesów rekrutacji pracowników oraz ich prowadzenie procesu onboardingu i offboardingu;
  • Koordynowanie działań związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy (udział w projektach Employer Brandingowych);
  • Prowadzenie projektów HR, np. projekty rozwojowe, proces ocen (od pomysłu, poprzez komunikację aż po realizację), tworzenie matryc kompetencji, ścieżki kariery;
  • Współpraca z agencjami pracy, firmami rekrutacyjnymi oraz firmami szkoleniowymi;
  • Współpraca przy tworzeniu systemów wynagrodzeń, premiowych i motywacyjnych;
  • Wsparcie biznesu we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie zarządzania efektywnością i budowania zaangażowania pracowników
  • Wsparcie w przygotowywaniu integracji firmowych, eventów itd.;
Wymagania:
  • Doświadczenie w obszarze HR (mile widziane w dużej firmie produkcyjnej);
  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość prawa pracy;
  • Doświadczenie w prowadzenia projektów: rekrutacyjnych, szkoleniowych, zarządzania zmianą, budowania struktur organizacyjnych, projektach EB;
  • Doświadczenie w poszukiwaniu rozwiązań podnoszących atrakcyjność pracodawcy na rynku pracy i tworzeniu systemów motywacyjnych;
  • Umiejętność budowania zaufania i relacji z ludźmi;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne;
  • Entuzjazm w działaniu, proaktywna postawa;
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Doradca ds. Kluczowych Klientów

04 Gru 2021

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Świdnica

Jeżeli: umiesz budować długofalowe relacje biznesowe z klientami; masz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów; masz doświadczenie w negocjacjach; umiesz ustalać priorytety, efektywnie planować, organizować prace i jesteś terminowy; posiadasz...

Project Assistant

04 Gru 2021

Hemmersbach

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Your Tasks Data collecting and validating Preparing Excel based reports and raw data analysis Detecting and reporting inconsistencies in projects Project documentation review and update Support to Service Delivery Managers and Team Lead with ad hoc tasks Cooperation...

Financial Specialist

04 Gru 2021

Hemmersbach

dolnośląskie / Bielany Wroclawskie

Your Tasks Acting as a single point of contact for local tax advisors and auditors in various countries Discussing bookkeeping, accounting rules, taxation, reconciliation and annual closing Monitoring and auditing of the current accounting of foreign subsidiaries...