Kierownik projektu - Facility management

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

 

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik projektu - Facility management
Miejsce pracy: Jawor | Numer ref.: KPR/051/AMA

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta będącego liderem w branży facility management
  • Istotna rola w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Samochód służbowy
  • Duża samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na prowadzony projekt
  • Prywatna opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
  • Dofinansowanie pakietu sportowo-rekreacyjnego (OK System)
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Doświadczenie w obsłudze technicznej budynków przemysłowych na stanowisku kierowniczym (mile widziane w branży
    automotive)
  • Znajomość podstaw prawa budowlanego
  • Znajomość obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji i urządzeń: elektrycznych, HVAC, p.poż., niskoprądowych i
    systemów BMS
  • Umiejętność kierowania zespołem technicznym oraz prowadzenia spraw administracyjnych zgodnie z określonymi
    procedurami
  • Uprawnienia min. SEP Gr. I i II E, mile widziane w zakresie dozoru
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji
    biznesowych, dobra organizacja czasu i pracy

Zadania:

  • Nadzór na przeprowadzaniem inspekcji, konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń, instalacji i systemów technicznych
    Zakładu Przemysłowego z należytą starannością i sumiennością, zgodnie z wytyczonym harmonogramem w określonym
    zakresie przedmiotowym i czynności serwisowych
  • Nadzór nad serwisami sprzątającymi (czyszczenia techniczne, sprzątanie)
  • Reprezentowanie firmy na spotkaniach z przedstawicielami Klienta
  • Nadzór nad gospodarowaniem powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziami
  • Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług
  • Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie
  • Opracowywanie harmonogramu pracy w podległych działach
  • Dokumentację techniczną budynku i urządzeń, zapewnienie ich aktualności i kompletności
  • Inicjowane dodatkowych prac i innowacyjnych rozwiązań w obiekcie
  • Rygorystyczne przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz
    podwykonawcami
  • Raportowanie realizacji Zadań do Kierownika Obiektu

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Doradca ds. Kluczowych Klientów

04 Gru 2021

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Świdnica

Jeżeli: umiesz budować długofalowe relacje biznesowe z klientami; masz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów; masz doświadczenie w negocjacjach; umiesz ustalać priorytety, efektywnie planować, organizować prace i jesteś terminowy; posiadasz...

Project Assistant

04 Gru 2021

Hemmersbach

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Your Tasks Data collecting and validating Preparing Excel based reports and raw data analysis Detecting and reporting inconsistencies in projects Project documentation review and update Support to Service Delivery Managers and Team Lead with ad hoc tasks Cooperation...

Financial Specialist

04 Gru 2021

Hemmersbach

dolnośląskie / Bielany Wroclawskie

Your Tasks Acting as a single point of contact for local tax advisors and auditors in various countries Discussing bookkeeping, accounting rules, taxation, reconciliation and annual closing Monitoring and auditing of the current accounting of foreign subsidiaries...