Pracownik utrzymania czystości

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik utrzymania czystości
Miejsce pracy: Kąty Wrocławskie
Numer: StPr/21/2297
OBOWIĄZKI:
praca na halach magazynowych , zbieranie kartonów, segregowanie śmieci, zamiatanie i mycie posadzki, utrzymywanie porządku na terenie zewnętrznym: sprzątanie ramp, koszenie trawy, grabienie, odśnieżanie. Miejsce pracy: ul. Chomicza 13C, 55-080 Kąty WrocławskieForma umowy: zlecenie na 3 lata , pracy w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00Kontakt z pracodawcą: Oferta wv sali: B
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe, brak


Wymagania inne:

Wykształcenie podstawowechęć do ciężkiej pracy fizycznej w tym dźwigania, schylania, preferowana dobra sprawność fizyczna i dokładność, punktualność w pracy w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00

Miejsce pracy:

Kąty Wrocławskie


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

do 18,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Stolarz Szalunkowy / Montażysta Elementów Betonowych

18 Maj 2021

TERMAT Sp. z o.o.

dolnośląskie / Środa Śląska

Opis stanowiska: wykonanie form (szalunków) pod konstrukcje betonowe przygotowanie i montaż nowych szalunków rozbiórka starych szalunków Wymagania: mile widziane doświadczenie w branży meblarskiej zdolności manualne umiejętność czytania podstaw rysunku...

Elektryk

18 Maj 2021

globimiX sp. z o.o.

dolnośląskie / Ząbkowice Śląskie

montaż rozdzielnic elektrycznych i szaf sterowniczych, wsparcie przy prefabrykacji maszyn, diagnozowanie i naprawa instalacji, wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacja, naprawa maszyn i urządzeń elektrycznych, prowadzenie prac montażowych....

Automatyk

18 Maj 2021

globimiX sp. z o.o.

dolnośląskie / Ząbkowice Śląskie

konstruowanie schematów elektrycznych, nadzór nad uruchamianiem maszyn - nadzór nad pracą urządzeń i linii produkcyjnych od strony automatyki, nadzór nad automatyzacją procesu technologicznego, przygotowanie dokumentacji technicznej, wdrażanie oraz...