Specjalista ds. obsługi klienta

Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, zatrudniające 370 pracowników, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Z roku na rok zdobywamy nowe rynki i rozwijajmy nasz park technologiczny i to właśnie związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy ambitnych i nastawionych na podnoszenie kwalifikacji pracowników. Jeżeli chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i wykorzystać posiadane doświadczenie, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Świebodzice
Wyzwania:
  • przyjmowanie i procesowanie zamówień od klientów zagranicznych i krajowych, a także obsługa i kontrola realizacji zamówień,
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, nadzór nad realizacją i obiegiem reklamacji, udział w procesie obsługi reklamacji,
  • dbanie o jakość relacji z klientami (pośrednia obsługa klienta zewnętrznego w ramach realizowanego zamówienia oraz reklamacji),
  • bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym, ścisła współpraca z Działem Handlowym, w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi Klientów,
  • praca w systemie – środowisko COMARCH ERP XL,
  • przygotowywanie zestawień i raportów oraz realizacja innych zadań zleconych.
Dołącz do nas jeśli:
  • potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim (wymóg konieczny),
  • jesteś zorientowany na klienta (posiadasz minimum roczne doświadczenie w kontakcie z klientem B2B), a pakiet MS Office nie kryje przed Tobą tajemnic,
  • cechuje Cię pozytywne nastawienie oraz inicjatywa w działaniu,
  • posiadasz umiejętność planowania, zarządzania czasem i organizacji własnej pracy oraz umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
  • posiadasz wykształcenie wyższe (lub jesteś w trakcie studiów),
  • cechuje Cię pełne zaangażowanie, samodzielność, kreatywność.
  • znajomość innych języków obcych oraz doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej będzie dodatkową zaletą.
Nasza oferta:
  • ciekawa praca w stabilnej i rozwijającej się firmie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu,
  • różnorodność wykonywanych zadań i możliwość zdobywania nowej wiedzy,
  • codzienny kontakt z językiem obcym,
  • stabilne zatrudnienie,
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Doradca Klienta

20 Sty 2022

BEL-POL

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Obsługa klientów w specjalistycznym salonie wykończenia wnętrz Doradztwo techniczne Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy poczcie Outlook i dedykowanych programach,...

Doradca Klienta

20 Sty 2022

BEL-POL

dolnośląskie / Wałbrzych

Obsługa klientów w specjalistycznym salonie wykończenia wnętrz Doradztwo techniczne Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy poczcie Outlook i dedykowanych programach,...

Specjalista ds. prowadzenia projektów

20 Sty 2022

TERMAT Sp. z o.o.

dolnośląskie / Środa Śląska

Zadania: Kreowanie, planowanie i wdrażanie procesów/projektów zleconych przez Zarząd, Planowanie, sterowanie i terminowa kontrola ewolucji projektu, Współpraca z zarządem oraz kadrą menadżerską spółki, Weryfikacja w imieniu Zarządu efektów pracy...