Asystent kas samoobsługowych

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Asystent kas samoobsługowych
Miejsce pracy: Środa Śląska
Numer: StPr/25/0072
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

[Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym,aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia,zapał i chęci do pracy,ukierunkowanie na klienta,Oferujemy:umowa o pracę,niezbędne szkolenia,atrakcyjne benefity,przyjazną atmosferę w pracy

Miejsce pracy:

Środa Śląska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Przedstawiciel farmaceutyczny

13 mar 2025

Klient portalu Praca.pl

dolnośląskie / Wałbrzych

Promocja produktów farmaceutycznych RX. Realizacja celów sprzedażowych, a także planowanie i analiza rynkowa na przydzielonym terenie. Budowanie i utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych, z naciskiem na trwałą współpracę. Aktywny udział w tworzeniu i...

Operator Wiertnicy HDD

13 mar 2025

NAWITEL WROCŁAW Sp. z o.o.

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Siedziba firmy: Bielany Wrocławskie Miejsce pracy: Praca w delegacji, cała Polska Twoje zadania: Obsługa wiertnic HDD podczas wykonywania przewiertów Kontrola stanu technicznego sprzętu wiertniczego oraz jego konserwacja Prowadzenie dokumentacji i dbanie o...

Referent w dziale księgowości

13 mar 2025

TERMAT Sp. z o.o.

dolnośląskie / Środa Śląska

Twój zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Sporządzanie raportów finansowych , Rozliczenia podatkowe, Prognozowanie finansów , Współpraca z audytorem , Zarządzanie fakturami i dokumentami (w tym monitorowanie, publikowanie, rejestrowanie oraz...