Koordynator

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Koordynator
Miejsce pracy: Środa Śląska
Numer: StPr/25/0080
OBOWIĄZKI:
Koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych, wprowadzanie do pracy, obsługa pracowników, współpraca z klientem, kompletowe dokumentów, wsparcie pracowników.Praca w systemie II zmianowym w godz. 6-14,14-22. Praca w dni wolne. Niepełny wymiar czasu pracy.Miejsce pracy siedziba firmy oraz zgodnie z kontrahentami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość języka angielskiego ,polskiego w stopniu komunikatywnym
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: umiejetności interpresjonalne i organizacyjne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Środa Śląska


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 1 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej

ZOBACZ NAJNOWSZE OFERTY

Operator Wiertnicy HDD

06 kwi 2025

NAWITEL WROCŁAW Sp. z o.o.

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Siedziba firmy: Bielany Wrocławskie Miejsce pracy: Praca w delegacji, cała Polska Twoje zadania: Obsługa wiertnic HDD podczas wykonywania przewiertów Kontrola stanu technicznego sprzętu wiertniczego oraz jego konserwacja Prowadzenie dokumentacji i dbanie o...

Przedstawiciel Farmaceutyczny

06 kwi 2025

Klient portalu Praca.pl

dolnośląskie / Wałbrzych

Promowanie kluczowych produktów firmy w obszarze kardiologii. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Reprezentowanie firmy i dbanie o jej profesjonalny wizerunek. Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie. Organizacja spotkań i...

Przedstawiciel Farmaceutyczny

06 kwi 2025

Klient portalu Praca.pl

dolnośląskie / Świdnica

Promowanie kluczowych produktów firmy w obszarze kardiologii. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Reprezentowanie firmy i dbanie o jej profesjonalny wizerunek. Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie. Organizacja spotkań i...